53. Amortizare şi
fiscalitate, sau: încă o filă din războiul birocraţiei
româneşti împotriva agenţilor economici (1996)
54. FESAL, vama şi
continuarea ofensivei birocraţiei împotriva agenţilor
economici (1996)
55. Pentru
profitul reinvestit se plătesc 3 impozite. Asupra
salariilor grevează 8-9 impozite, contribuţii, taxe (1998)
56.
Aspecte perverse ale scutirii profitului reinvestit
(2004)
57. Ce este
profitul impozabil? (1996)
58. Profitul
impozitat să fie cel real, corectat în funcţie de inflaţie
(1997)
59. Reformă cu
impozite false. Actualul sistem de impozitare denaturează
realitatea economică. (1997)
60. Un sistem
fiscal “neutru” sau unul stimulativ? (1998)
61. Codul Fiscal
faţă cu corupţia şi cu funcţionalitatea economiei (2003)
62. Despre Codul
Fiscal – cu fair play (2004)
63. In Codul Fiscal legiferat, prevederi favorabile
progresului tehnic si economic al intreprinderilor (2004)
64. O lovitură sub
centură aplicată industriei româneşti (1998)
65. Pentru
legalitate şi raţionalitate economică în politica vamală
(1998)
66. Valoarea
noastră adăugată, cea de toate zilele (1998)
67. Să fim
fericiţi: nu plătim TVA la TVA! (2003)
68. Acquis-ul
comunitar permite impozitarea la încasare! (2001)
69. Proiectul de
lege privind impozitul pe venitul global reia unele
concepţii şi metode învechite (1997)
70. Cota unică – o
măsură curajoasă şi oportună (2003)
71. Cheia
racordării corecte a cotei unice de impozitare la
impozitul progresiv (2003)
72. Despre
legitimitatea statului de a cheltui mult pentru a obţine
puţin (2004)